Heeft u vragen/opmerkingen/technische problemen?
Algemene vragen: Voor meer informatie verwijzen wij u naar onze veelgestelde vragen. U kunt ook een e-mail sturen naar vragen@consumentenclaim.nl of bellen naar 0900- 3200 200 (45 cpm) op werkdagen van 09:00 tot 18:00 uur.
Woont of verblijft u in het buitenland? Stuur dan een e-mail naar vragen@consumentenclaim.nl.
Bent u al aangemeld bij ConsumentenClaim, dan kunt u in uw "mijn dossier" ons klanten telefoon nummer vinden (lokaal tarief).
Adresgegevens
ConsumentenClaim
Hogehilweg 17
Postbus 22990
1100 DL Amsterdam
KvK-Nr. 34292486
Tiplijn
Heeft u als ex-medewerker of voormalig relatie informatie over de bedrijven waar wij tegen procederen? Dan kunt u ons mogelijk helpen. Neem dan contact met ons op via
tiplijn@consumentenclaim.nl. Uw reactie wordt vertrouwelijk behandeld. (Uitsluitend voor tips)
Klachten
Heeft u een klacht over ConsumentenClaim? Stuur deze dan naar
klachten@consumentenclaim.nl (uitsluitend voor klachten).
Persvragen
Als u van de pers bent, kunt u bellen met de afdeling Communicatie op telefoonnummer 06-43110944 of u kunt e-mailen naar
pers@consumentenclaim.nl. Uitsluitend voor persvragen en NIET voor consumentenvragen.